Cycling

Cycling

Este o activitate non-impact și solicita mai puțin genunchii, șoldurile și gleznele decât restul exercițiilor cardio. De asemenea, clasele de Cycling dunt distractive și plăcutte, făcând ca timpul să pară că trece mai repede. Este exercițiul ideal pentru a îmbunătății sistemul cardiovascular. Inima și plămânii sunt cei care alcătuiesc sistemul cardiovascular,și cu cât veți exersa mai mult cu atât veți îmbunătății performanțele acestora. Este îmbunătățit fluxul sanguin în tot organismal și crește viteza de distribuție a oxigenului în corp, acest lucru poate să ducă și la reducerea colesterolului și o ardere mai bună a grăsimilor.
TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE CYCLING DE CE FUNCȚIONEAZĂ ANTRENAMENTUL DE CYCLING ? La clasa de cycling ritmul cardiac este ținut între 60-80% din capacitatea maximă, îmbunătățește rezistența, descrește grăsimea corporală și tonifiează coapsele și fesierii.
CÂTE CALORII SE ARD LA CYCLING? Cyclingul este un antrenament non-impact , lo clasă de 60 de minute poți arde până la 800-1000 de calorii , îți tonifiezi picioarele și fesierii.
CE FACI LA O CLASĂ DE CYCLING? Nu sunt mișcări complicate, te urci pe bicicletă și pedalezi. E atât de simplu. Antrenorul te va ghida la simulările de teren înclinat,plat, sprinturi, intervale și multe alte schimbări de ritm.
OBȚII REZULTATE CU CYCLING? Studiile arată așa: cu 3 antrenamente de cycling pe săptămână, timp de 8 săptămâni poți îmbunătății rezistența , descrește grăsimea corporală , descrești tensiunea arterială.
CÂT DE MULTĂ EXPERIENȚĂ TREBUIE SĂ AI? Nu trebuie experiență pentru a participa la clasa de cycling. Antrenorul te va ghida în timpul antrenamentului , iar tu poți controla ritmul și rezistența în funcție de nivelul de pregătire.
CÂT DE DES AR TREBUI SĂ PARTICIPI ? Pentru cele mai bune rezultate vă recomandăm 2-3 clase pe săptămână, dar o idee bună ar fi să completezi cu antrenamentele de FORȚĂ , antrenamente de core și flexibilitatate.
DE CE AM NEVOIE LA O CLASĂ DE CYCLING ? Poți veni la antrenament cu pantofii tăi de sport și echipament confortabil. Dacă doreși mai mult confort poți achiziționa o pereche de pantaloni de cycling și pantofi speciali . Nu uita de apă și prosop.
POT FACE CYCLING DACĂ SUNT ÎNSĂRCINATĂ? Multe persoane participă la clasa de cycling în timpul sarcinii , INCLUSIV antrenoarele GOLD GYM au făcut în această perioadă frumoasa. Înainte de a participa discută și cu medicul tău, pentru că el cunoaște cel mai bine istoricul tău medical. Deasemena anunță antrenorul pentru a-ți da sfaturi în legătură cu modificările pe care trebuie să le faci în timpul clasei.
UNDE POȚI FACE CYCLING? La sala de fitness GOLD GYM -7 noiembrie , de 3x pe săptămână. Bicicletele sunt marca Matrix,nou -nouțe, după părerea instuctorilor noștri cele mai bune biciclete din lume!   [/dt_sc_fancy_ul]

Event Hours(3)

  • Luni

    19:00 - 20:00

  • Marti

    19:00 - 20:00

  • Joi

    19:00 - 20:00

[/dt_sc_two_third]