Circuit Training

Circuit Training

  1. Antrenamentul în circuit constă în executarea mai multor serii din exerciţii diferite cu un număr mediu sau ridicat de repetări, într-un interval de timp stabilit.
În cadrul antrenamentului în circuit sunt  cuprinse o mare varietate de exerciţii, iar echipamentele utilizate sunt variate, precum coarda, ganterele, mingile medicinale, aparate cu greutăţi sau greutatea propriului corp. Un circuit constă în minim 6 tipuri de exerciţii până la maxim 15 exerciţii,
Exerciţiile din cadrul circuitului sunt în general ordonate astfel încât diversele grupe de muşchi să fie alternate, pentru a permite o recuperare adecvată. Intervalul de odihnă între exerciţii ar trebui să fie între 30-90 secunde, iar cel de odihna dintre circuite de 1-3 minute.
ABS : În ultimele 20 min a clasei ne axăm pe întărirea trunchiului și a mușchilor ce fac legătura între partea de sus și cea de jos a corpului.
Beneficii
  • dezvoltarea forţei , vitezei, rezistenţei, exploziei musculare
  • dezvoltarea şi capacitatea cardio-respiratorie.
  • antrenează întregul corp

Event Hours(5)

  • Marti

    18:00 - 19:00

  • Joi

    18:00 - 19:00

  • Marti

    17:30 - 18:30

  • Joi

    09:00 - 09:30

  • Vineri

    17:30 - 18:30

Instructor
Please specify image url.

Imre
Andrea

Personal Trainer, LesMills Instructor, Group Fitness Manager

    Please specify image url.

    Balint
    Zoltan

    Group Fitness, Aerobic Instructor

       
      Please specify image url.

      Bloj
      Alina

      Group Fitness, Aerobic Instructor