LES MILLS BODYPUMP™

LES MILLS BODYPUMP™

Cea mai renumită clasă din lume cu greutăți. O  clasă cu exerciții cu greutăți în cadrul căreia îți dezvolți musculatura, forța, îți tonifică corpul și te face să îți depășești limitele de fiecare dată.Acest antrenament de 60 de minute îți lucrează toate grupele de mușchi majore utilizând cele mai eficiente exerciții cu greutăți cum ar fi genoflexiunile si flexiile cu diferite tipuri de greutăți.
THE REP EFFECT™ îţi va schimba corpul. Concentrându-te pe greutăţi uşoare şi pe mai multe repetiţii, vei arde grăsimile, îţi vei creşte forţa şi vei învăţa toate exerciţiile imediat!
Beneficii
 
  • Îmbunătăţirea forţei şi a rezistenţei.
  • Modelarea şi tonifierea muşchilor.
  • Îmbunătăţeşte postura, dar şi forţa şi stabilitatea mijlocului.
  • Îmbunătăţeşte starea de sănătate şi densitatea osoasă
TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE BODYPUMP DE CE FUNCȚIONEAZĂ ANTRENAMENTUL DE BODYPUMP ? Cercetările au confirmat: BODYPUMP, programul creat de Les Mills are un efect puternic de ardere a grăsimilor, îmbunătățește condiția fizică, crește forta musculară și rezistența. Eficiența antrenamentelor BODYPUMP vine de la The Rep Effect, o metoda de antrenament care obosește musculatura folosind greutăți mici, în timp ce faci repetări multe , cea ce te va ajuta să costruiești un corp atletic.
CÂTE CALORII SE ARD LA BODYPUMP ? Te poți aștepta să arzi între 560-800 calorii în 55 minute.
CE FACI LA O CLASĂ DE BODYPUMP ? Vei folosi o bancă, haltere și gantere. În timp vezi ce greutate ți se potrivește. În general , pentru grupele mari de mușchi, folosesc greutăți mai mari. De exemplu poți crește greutatea când îți lucrezi picioarele și poți folosi greutăți mai mici pentru brațe. Nu trebuie să ridici greutăți foarte mari in timpul clasei, de fapt întregul program e structurat în jurul repetițiilor multe folosind greutăți ușoare. Ce este foarte important este să crești treptat, deci va trebui să ridici mai multe greutăți îndată ce vei fi mai puternic. Nu uita , dacă greutățile alese îți compromit tehnica oprește-te pentru câteva repetări sau continuă cu o greutate mai ușoara.
CÂT DE MULTĂ EXPERIENȚĂ TREBUIE SĂ AI? La clasa de BODYPUMP sunt opțiuni pentru toată lumea. Dacă ești nou începe cu greutăți ușoare, urmăreste indicațiile antrenorului . Poate vei alege să faci doar câteva melodii la început și cu timpul poți termina ușor o întreaga clasă.
CÂT DE DES AR TREBUI SĂ PARTICIPI ? BODYPUMP îți va provoca toate grupele musculare mari, așa că îți recomandăm să nu participi mai mult de 3 antrenamente pe săptămână , cu o zi pauză între ele. Mixeaxă cu antrenamentele cardio și flexibilitate și vei vedea rezultatele într-un timp record.
DE CE AI NEVOIE LA O CLASĂ DE BODYPUMP ? Tot ce trebuie să îți aduci sunt hainele confortabile, încălțăminte, apă și un prosop.
POTI FACE BODYPUMP DACĂ EȘTI ÎNSĂRCINATĂ? Dacă ești însărcinată clasa de BODYPUMP te poate ajuta să te menții în formă. Foarte multe persoane au reușit până în săptămâna a 36-38 să participe la clasă . Înainte de a participa discută și cu medicul tău pentru că el cunoaște cel mai bine istoricul tău medical. Deasemena anunță antrenorul pentru a-ți da sfaturi în legătură cu modificările pe care trebuie să le faci în timpul clasei.
UNDE POȚI FACE BODYPUMP? În Târgu – Mureș doar la sala de fitness GOLD GYM TUDOR (lângă lidl) orarul îl găsești aici: www.gold-gym.ro . Citeste mai multe despre clasele de BODYPUMP și aici: www.lesmills.com

Event Hours(3)

  • Luni

    18:00 - 19:00

  • Miercuri

    18:00 - 19:00

  • Vineri

    09:00 - 10:00